2011. október 12., szerda

A tudomány hiábavalóságáról

A minap az alábbi levelet kaptam villanypostával. Így a modernizmus kapcsán:

"Most olvastam a blogján. "A tudomány gyakorlatilag semmiféle dologra nem alkalmas". Hát kedves Ádám erre én és az esetem élő példa. 2000-2005-ig végigjártuk az (orvos)tudomány bugyrait és levonatott a végső konklúzió: "Kedves asszonyom, Ön felejtse el, hogy valaha gyereke lesz, az Ön petesejt-állománya génhibás, sosem termékenyülhetnek meg". Pont és az ügy lezárva. Évek óta. Gyereknevelés helyett motorozás, hajókázás, pecázás, háború az ostobaság és a megfélemlítés ellen itt a faluban stb. Ehhez képest, most, hogy feltámadás napján, Húsvét hétfőn betöltöttem a negyvenet (…) a pocakomban van egy 10 cm-es kisember. Ez már jócskán túlmutat a tudományon, azt hiszem”.

Magam is így gondolom. Meg a modern ember önteltségén is.